lunes, 12 de noviembre de 2018

Organització del meu PLE



He pensat d’organitzar el meu PLE amb 3 grups. Sempre i poc a poc, puc anar afegint recursos i eines noves. 


1er grup amb pàgines web a les que vaig normalment per temes relacionats amb la meva feina i que puc compartir amb altres professionals i crear xarxa per compartir i aprendre. He pintat els blogs de color blau.

2on grup amb eines que em poden servir per la meva pràctica professional i lectures que tinc pendents de llegir i on sempre es va transformat la informació (p.e. revistes sobre psicopedagogia).He pintat amb color verd les eines i de color vermell les lectures i lloc on trobar-les.

3er grup amb eines que em permeten relacionar-me amb el món virtual o sigui xarxes socials tenint sempre en compte que és la meva identitat digital.  He pintat els blogs de color groc.



Poc a poc (cal reflexionar força) aniré afegint i eliminant...com he dit anteriorment un PLE ha de ser un lloc viu...molt viu.

No hay comentarios:

Publicar un comentario